کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در یکصدمین شب پایداری و مقاومت، دوشادوش مردم با آرمان‌های امام راحل، رهبر شهید و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت؛ همزمان با برگزاری آیین «یکصدمین شب پایداری و مقاومت مردم ایران»، سرپرست و جمعی از مسئولان و کارکنان این مرکز درمانی با حضور در میدان مرکزی شهر دهدشت، در کنار آحاد مردم بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، رهبر شهید و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
حسین پایمرد سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: جامعه سلامت همواره در کنار مردم شریف ایران اسلامی بوده و در برهه‌های حساس، مسئولیت خود را در قبال کشور به بهترین شکل ایفا کرده است. امشب نیز کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با حضور در یکصدمین شب پایداری و مقاومت، بار دیگر بر پایبندی خود به آرمان‌های انقلاب اسلامی، خون پاک شهدا و تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب تأکید می‌کنند.
وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مظهر اقتدار، عزت و امنیت کشور هستند و ما به عنوان خادمان عرصه سلامت، ضمن قدردانی از ایثار و جانفشانی‌های آنان، حمایت همه‌ جانبه خود را از این حافظان امنیت و استقلال ایران اسلامی اعلام می‌داریم. مجموعه درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت همواره دوشادوش مردم و در کنار نیروهای مسلح، از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد.
سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت تصریح کرد: خدمت به مردم، مهم‌ترین رسالت کادر درمان است و ما ضمن ادامه خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‌روزی، حمایت خود را از مدافعان عزت و اقتدار ایران اسلامی اعلام می‌کنیم و در کنار مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم ماند.
گفتنی است آیین «یکصدمین شب پایداری و مقاومت مردم ایران» با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در میدان مرکزی شهر دهدشت برگزار شد و شرکت‌کنندگان با تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، بر حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کردند.

تصاویر پیوست